مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 16:052023-07-29اجتماعي

سوز عاشقان حسینی در همدردی با روایتگر بزرگ واقعه کربلا 


عاشقان حسینی در یوم الزینب برای همدردی با روایتگر بزرگ واقعه کربلا هم نوا شدند و حماسه ای دیگر در ارادت به سید و سالار شهیدان آفریدند.

  - خبرگزاری مهر -گروه استان ها: زنجان، محرم، یوم العباس، یوم الزینب، دسته عزاداری و عاشقان حسینی واژه هایی هستند که عمیقاً به یکدیگر پیوند خورده اند و ارادت به اهل بیت (ع) در پایتخت شور و شعور حسینی به واژه ها خلاصه نمی شود، اصلاً کلمات از بیان این همه دلدادگی قاصرند و باید آن را با چشم دل دید.

یعنی زمانی که محرم فرا می رسد خیلی ها چشم به زنجان و یوم العباس و یوم الزینبش دارند و هزاران نفر خود را به میعادگاه پایتخت شور و شعور حسینی می رسانند تا در غم بزرگ روزگار در عظیم ترین ظلم بشری شریک باشند و این پیغام انسان ساز را حضرت زینب (س) از 1400 سال پیش به گوش مردمان نسل های مختلف رسانده و هنرمندانه ترین روایتگری تاریخ را رقم زده است.

عشق به سید و سالار شهیدان و یارانش آنقدر در میان زنجانی ها عمیق است که گویی گهواره این دیار را زینب (س) تکان داده و زنان و مردانش از کودکی دل در گرو مکتب حسینی دارند عشق به سید و سالار شهیدان و یارانش آنقدر در میان زنجانی ها عمیق است که گویی گهواره این دیار را زینب (س) تکان داده و زنان و مردانش از کودکی دل در گرو مکتب حسینی دارند و این درس های عبرت آموز حماسه کربلا را سینه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوز عاشقان حسینی در همدردی با روایتگر بزرگ واقعه کربلا 

سوز عاشقان حسینی در همدردی با روایتگر بزرگ واقعه کربلا